Asi nikoho nepřekvapí, že se každý vlastník internetové stránky snaží, aby právě ta jeho byla tou nejnavštěvovanější. K tomu používá především samotný vzhled, který by měl upoutat, avšak zase by neměl být příliš křiklavý. Dále jsou tu důležité aspekty, jako častá a pravidelná aktualizace, přehlednost a jasnost.graf růstu návštěvnosti
 
Ovšem nejprve je třeba, aby se o naší internetové stránce někdo dozvěděl. To se v dnešní době děje především prostřednictvím nejrůznějších internetových vyhledávačů, jako jsou například Google, Yahoo, Ecosia nebo český Seznam, abychom vyjmenovali jen ty nejpoužívanější.
 
K tomu, aby se ve výsledcích vyhledávání daná stránka objevila, pak slouží klíčová slova. Jsou to jednotlivá slova či fráze, u nichž chceme, aby se náš web objevil, pokud budou zadána do některého z vyhledávačů. Jak toho dosáhnout?

Asi nejjednodušší možností je vložit ona slova či fráze do textu na naší internetové stránce. Vyhledávač zjistí, že tam jsou a automaticky ji tedy nabídne jako jeden z výsledků. Toto je však pouze první krok.
 
Všichni víme, že pokud cokoliv vyhledáváme na internetu, tak z výsledků obvykle projdeme pouze prvních pár odkazů. Je tedy důležité, aby se právě ten náš objevil mezi těmi prvními. K tomu pomůže metoda SEO.důležité SEO termíny
 
Jedná se o psaní mnoha článků s danými klíčovými slovy a odkazem na internetovou stránku klienta v textu. Používá se SEO linkbuilding, který propojí daný článek s požadovaným webem, alespoň tedy podle algoritmů vyhledávačů. Ty si pak budou myslet, že se o daném webu hodně hovoří a přisoudí mu tedy větší popularitu a relevanci. Ve výsledku se tedy dostane na vyšší příčky v seznamu výsledků.
 
Samozřejmě vzhledem k množství článků, které je třeba napsat, to jeden člověk sám dělat nemůže. Obvyklé tedy je najmou si specializovanou firmu, která si to vezme na starost. A pak už můžete jen vesele pozorovat výsledky, jak návštěvnost vašeho webu roste.